Interneta veikala pārdošanas un garantijas noteikumi

Metos Interneta vaikals pārdošanas noteikumi un nosacījumi


Metos Interneta veikals ir Metos SIA (Uzņēmuma reģistrācijas numurs LV40003079460) uzturēts interneta veikals, kas pārdod preces uzņēmumiem un valsts iestādēm. Pārdošanas līgumi atbilst Preču pārdošanas likumam, ja vien šajos pārdošanas noteikumos nav noteikts citādi. Turpmāk Metos Interneta veikals tiek saukts par “Interneta veikalu”, Metos SIA - par “Metos”, uzņēmums, kas veic darījumus ar Metos, - par “Klientu”, bet preču lietotājs - par “Lietotāju”. Metos patur tiesības grozīt pārdošanas noteikumus, paziņojot par tiem savā tīmekļa vietnē.

Pārdošanas noteikumu stāšanās spēkā
Pasūtot produktus no interneta veikala, Klients piekrīt šiem noteikumiem.

Interneta veikala cenas
Interneta veikala cenas ir spēkā pirkumiem, kas veikti Interneta veikalā, un tās neietver visus Metos piedāvātos papildu pakalpojumus. Interneta veikala cenas ir neto cenas eiro, PVN 0%. Cenā ir iekļauta prece un iepakojums, kādā prece tiks transportēta. Cenā nav iekļauts transports līdz Klientam, uzstādīšana un lietotāja apmācība. 

Vispārīgi
No Metos.lv interneta veikala pasūtītās preces tiek piegādātas tikai Latvijas teritorijā.
Visi preču pasūtījumi ir apdrošināti pret transportēšanas laikā radītajiem bojājumiem. Sakarā ar nepārtrauktu produktu attīstību, Metos patur tiesības mainīt produktus, sniegto informāciju un cenas. Metos atļauts grozīt pārdošanas noteikumus, paziņojot par tiem savā tīmekļa vietnē. Kad tiek veikts pasūtījums, tiek piemērotas tajā brīdī spēkā esošās cenas un pārdošanas noteikumi. Izmaiņas, kas izriet no izmaiņām noteikumos, stājas spēkā tajā pašā brīdī, kad paši noteikumi, bez atsevišķa paziņojuma.

Informācija par uzņēmuma kontu un klientu
Klients var veikt pasūtījumus interneta veikalā bez reģistrācijas un apmaksāt pirkumu ar kredītkarti vai debetkarti, vai arī reģistrēties Metos interneta veikalā caur savu firmu kā Klients, un šādā gadījumā iespējams izvēlēties rēķinu kā apmaksas veidu.
Veicot pasūtījumu bez reģistrācijas, Klientam ir jānorāda precīza kontaktinformācija un piegādes adrese.
Reģistrējoties Metos interneta veikalā kā Klientam, ir jānorāda precīza informācija par uzņēmumu, piegādes un rēķina adrese, kā arī kontaktinformācija. Klientam ir jānodrošina, ka viņa sniegtā informācija ir pareiza, kā arī jāinformē Metos par izmaiņām, izmantojot tīmekļa vietnē norādītos kontaktus. Ja Klients piesakās uzņēmuma kontam, Metos ir tiesības pārbaudīt Klienta kredītinformāciju un noraidīt pieteikumu. Rēķini tiek piegādāti kā tiešsaistes rēķins vai elektroniski. 

Uzņēmuma kontu var izmantot tikai tas Klients, kura vārds ir norādīts reģistrācijas laikā. Klients ir atbildīgs par lietotāja ID un paroli un ar tiem saistītā uzņēmuma konta konfidencialitāti, kā arī par ierobežotu piekļuvi tiem. Ja Klientam ir radušās aizdomas, ka ir apdraudēta datu drošība, nekavējoties jāinformē Metos, izmantojot tīmekļa vietnē norādīto kontaktinformāciju.

Piegādes laiks
Katra produkta pieejamība uz vietas ir norādīta interneta veikalā. Produktus, kas interneta veikalā atzīmēti kā “Pieejami”, klients pēc pasūtīšanas saņems 5-10 darba dienu laikā. Tomēr, ja pasūtītais produkts nav pieejams, mēs informēsim Klientu par situāciju un produkta pieejamību.
Produktiem, kas atzīmēti kā “pēc pasūtījuma” produkti, datums, kad produkts būs gatavs nosūtīšanai, tiks iekļauts Klientam nosūtītajā pasūtījuma apstiprinājumā.

Produkti tiks piegādāti divās partijās, ja pasūtījumā būs iekļauti produkti, kas interneta veikalā atzīmēti gan kā “Noliktavā”, gan kā “Ražošana pēc pasūtījuma”, kurus nevar piegādāt vienlaikus. Ja Klients vēlas, lai viss tiktu piegādāts vienā partijā, tas ir jānorāda, veicot pasūtījumu.
Mēs neuzņemamies atbildību par kavētām piegādēm.

Piegāde
Pasūtījuma iesniegšanas laikā klients var izvēlēties piegādes veidu. Pretējā gadījumā Metos ir tiesības izvēlēties lētāko piegādes veidu attiecībā uz produktiem un konkrētu piegādes vietu. 

Piegādes veidi ir šādi:
Pircējs saņem produktu Metos SIA birojā Dricānu ielā 2, Rīgā, LV-1019 Biroja darba laiku un kontaktinformāciju var atrast šeit.
Ar pasta pakalpojumiem vai ar kurjeru. Iepakojums ir iekļauts cenā. Metos izvēlas piegādes veidu atkarībā no produkta vai pārvadājamo sūtījumu skaita.

Maksājumu iespējas
Interneta veikala Klients var izvēlēties ērtāko maksājuma veidu no turpmāk minētajiem.

Maksājums ir iespējams, izmantojot kredītkarti vai internetbanku 
Maksājums pēc rēķina, 14 dienas neto. Maksājot ar rēķinu. Klientam ir jāpiesakās uzņēmuma kontam un jāreģistrējas Metos interneta veikalā.
Rēķini tiek atsūtīti kā tiešsaistes rēķins vai citādi elektroniski. 

Ja vien nav panākta cita vienošanās, Metos ir tiesīgs izrakstīt rēķinu par saskaņotajiem maksājumiem, kad preces ir piegādātas.
Ja klients neapmaksā rēķinu vēlākais līdz maksājuma termiņam, Metos ir tiesības iekasēt no klienta kavējuma procentus, kā arī samērīgas piedziņas izmaksas.

Īpašumtiesības
SIA Metos saglabā pilnas īpašumtiesības uz pārdotajām precēm līdz brīdim, kad pirkuma cena, ieskaitot procentus un izmaksas, ir pilnībā samaksāta.

 

Iekārtu garantija un garantijas nosacījumi


Garantija sākas dienā, kad prece tiek nodota klienta pārstāvim.  Ja ierašanās pārbaudes laikā Klients konstatē, ka precei ir defekts, garantijas termiņš sākas tikai dienā, kad Metos ir novērsis defektu.

Metos precēm ir garantija pret materiālu un ražošanas defektiem. Garantijas termiņš ir viens (1) gads. Garantija attiecas uz precēm, kas pārdotas pirmajam pircējam. Ja tiek pieprasīts garantijas remonts, nepieciešams pierādīt garantijas leģitimitāti. 

Garantijas remonta pieprasījumi nekavējoties un garantijas laikā jāiesniedz Metos servisam,      Grūti pārvietojamas iekārtas vai iekārtas, kas uzstādītas kā stacionāra virtuves daļa, tiks remontētas klienta telpās, ja tas būs iespējams. Viegli pārvietojami produkti Klientam uz sava rēķina un atbildību jānogādā pie tehniskās apkopes pakalpojumu sniedzēja (atrašanās vietas un darba laiki atrodami šajā saitē), lai veiktu remontu. Remontēto aprīkojumu var paņemt Klients vai nogādāt uz Klienta rēķina, izmantojot Klienta izvēlētu transporta veidu.
Garantijas remonts tiek veikts pēc iespējas ātrāk parastajā darba laikā (no pirmdienas līdz piektdienai no 9:00 līdz 17:00). Ja pēc Pasūtītāja pieprasījuma darbs tiek veikts ārpus parastā darba laika, tiks iekasētas ar darbu saistītās izmaksas, tostarp kompensācija par virsstundām.

Garantija attiecas uz izejmateriālu vai ražošanas defektu un no tiem izrietošo bojājumu labošanu, par kuriem ir ziņots garantijas laikā. Minētie defekti tiek novērsti, salabojot izstrādājumu līdz darba kārtībai. Visas bojātās detaļas, kas nomainītas pret jaunām, ir Metos īpašums. Garantija neattiecas uz defektiem, kas radušies:
- transportējot vai pārvietojot ierīci
- lietotāja neuzmanības vai nolaidības dēļ.
- lietošanas, apkopes vai kopšanas instrukciju neievērošana
- apstākļi, kas ir ārpus garantijas devēja kontroles.
- remonts vai apkope, ko veikuši neautorizēti tehniķi
- nepareiza ierīces uzstādīšana vai nepareiza novietošana lietošanas vietā attiecībā pret lietotāja instrukcijām vai ierīces iestatījumiem
- ražojuma izmantošana citiem mērķiem, nevis tam paredzētajiem
- ražojuma normāls nolietojums

Garantija neattiecas arī uz tādu defektu labošanu, kas nav būtiski attiecībā uz izstrādājuma funkcionālo stāvokli vai izskatu. Garantija neattiecas uz detaļām, kas salūza dabiskā nolietojuma dēļ. Garantija neattiecas uz ekspluatācijas un tehniskās apkopes instrukcijās izskaidrotajiem apkopes pasākumiem, regulējumiem, kas paredzēti lietotājam, un instrukcijām, kurās lietotājs instruēts par izstrādājuma lietošanu. Garantija neattiecas uz netiešiem bojājumiem.

Atbildība par bojātiem produktiem
Ja produktam vai pakalpojumam ir defekts, Klientam par to jāinformē Metos un jādod Metos iespēja pārbaudīt kļūdu un to novērst. Katrā atsevišķā gadījumā produktu var apmainīt pret jaunu vai salabot, vai arī var piešķirt cenas samazinājumu. Metos atbildība par defektiem ir ierobežota līdz pirkuma cenai, ko klients samaksājis Metos par produktu. Metos nav atbildīgs par tiešiem vai netiešiem izdevumiem vai ienākumu zaudējumiem, kas radušies defekta vai produktu vai pakalpojumu izmantošanas dēļ.

 

Atgriešana     


Preču atgriešana tiek pieņemta, ja sūtījums neatbilst pasūtījumam vai preces ir bojātas un pārdevējs ir informēts 8 dienu laikā pēc tam, kad klients ir saņēmis preces. Preču atgriešana vienmēr iepriekš jāsaskaņo ar Pārdevēju. Par standarta preču atgriešanu tiks atmaksāti ne vairāk kā 80 %, ja atgriešana nav notikusi pārdevēja kļūdas dēļ. Klientam nav tiesību atgriezt pasūtījuma un speciālos produktus.

Ja Klients atgriež pasūtīto produktu, tā atgriešana ir jāsaskaņo ar Pārdevēju.      Kad atgriešana ir saskaņota, Klientam tiks nosūtīts dokuments par atgriešanu. Dokuments jāpievieno atpakaļ nosūtāmajam produktam. Klientam prece uz sava rēķina jānosūta atpakaļ Metos uz šādu adresi: Metos SIA, Dricānu iela 2, Rīga LV-1019. Kad Metos saņem produktu, tas tiek pārbaudīts, un pēc tā apstiprināšanas un saņemšanas nolīgtā summa tiek atgriezta Klientam uz to pašu kontu, kas tika izmantots maksājuma veikšanai.

 

Informācijas drošība


Klienta sniegtā informācija tiek glabāta Metos klientu reģistrā. Šī informācija tiek izmantota, lai pārvaldītu un uzturētu attiecības ar klientu. Metos neizpauž informāciju trešajām personām. Ar mūsu paziņojumu par konfidencialitāti var iepazīties šajā saitē. 

Metos savos tiešsaistes pakalpojumos izmanto sīkdatnes. Tās palīdz mums nodrošināt, optimizēt un attīstīt vietni. Klients var izvēlēties bloķēt sīkfailu izmantošanu vai mainīt sīkfailu iestatījumus, noklikšķinot uz sīkfailu ikonas mūsu vietnes apakšējā kreisajā pusē. Dažas mūsu tiešsaistes pakalpojumu daļas var būt palēninātas vai nepieejamas, ja sīkdatņu izmantošana ir bloķēta.