Metos Apkope uztur jūsu profesionālo virtuvi darba kārtībā

Metos Apkope ir gatavi palīdzēt ar visām uztrēšanas vajadzībām visā Latvijā. Mērķis ir nodrošināt, lai jūsu profesionālā virtuve darbotos bez pārtraukumiem un lai iekārtas jums labi kalpotu visā to darbības laikā.

Profesionālās virtuves iekārtas tiek iegādātas, lai tās izmantotu daudzus gadus, pat gadu desmitus. Tāpēc labi funkcionējoši apkopes servisi ir viens no svarīgākajiem lēmumu pieņemšanas kritērijiem. Kvalificēta un regulāra profesionālas virtuves aprīkojuma apkope nodrošina, ka iekārta darbojas pareizi un tās nolietojums vai nogulšņu veidošanās nepalielina tās enerģijas patēriņu. Regulāra apkope samazina arī iekārtas enerģijas un ūdens patēriņu. Regulāra apkope un laba rezerves daļu pieejamība paildzina aprīkojuma dzīves ciklu un samazina slogu videi, ko rada jaunu iekārtu ražošana. Svarīgākais mērķis ir nodrošināt nepārtrauktu profesionālās virtuves darbību.

Izmantojot Metos Apkope, jums ir pieejami labākie speciālisti. Profesionāli servisa tehniķi veido mūsu pakalpojumu kodolu.

Tehniskās apkopes pasūtīšana un mūsu servisa centrs

Mēs esam nodrošinājuši, lai jums būtu viegli sazināties ar tehniskās apkopes pakalpojumu sniedzējiem. Ir pieejams valsts tālruņa numurs +371 67288333 vai +371 29471678, uz kuriem varat zvanīt katru dienu no pulksten 8:30 līdz 17:30. Mūsu klientu apkalpošanas speciālisti palīdzēs jums veikt tehniskās apkopes pasūtījumu un atbildēs uz visiem citiem ar tehnisko apkopi saistītiem jautājumiem. Servisa numurs ir atvērts katru dienu, ieskaitot brīvdienas.
Jūs varat arī pasūtīt tehnisko apkopi, izmantojot pasūtījuma veidlapu vai izmantojot e-pastu metos.latvia@metos.lv

Tehniskās apkopes pieprasīšana no Metos

Mēs parūpēsimies par jūsu virtuvi. 
Jūs varat pieprasīt apkopi, aizpildot veidlapu vai
zvanot uz apkopes centra tālruni, uz kura zvaniem vienmēr tiek atbildēts: tālr. +371 67288333 vai +371 29471678. 
Nosūtīt e-pastu
Pieprasīt apkopi, izmantojot veidlapu

Mūsu vietējās apkalpošanas komandas sniedz atbalstu visā Latvijā

Neatkarīgi no tā, kurā Latvijas vietā atrodaties, mēs esam jums tuvu. Mūsu valsts mēroga servisa tīkla mērķis ir pēc iespējas elastīgāk un raitāk apkalpot neatkarīgi no rajona atrašanās vietas.

Tāpēc mums ir apmācīti un kompetenti servisa tehniķi. Vietējais serviss un specializācija profesionālo virtuves iekārtu jomā ir Metos Apkope pīlāri. Mūsu serviss un mūsu servisa tehniķu stabilā profesionalitāte garantē, ka jūs saņemsiet ātru apkalpošanu un izdevīgu servisu. Lai papildinātu savus resursus, mēs izmantojam ārpakalpojumus, kas darbojas Metos uzraudzībā un saskaņā ar Metos nosacījumiem un prasībām. Metos servisa vadītājs ir atbildīgs par klientu kontaktiem attiecīgajā reģionā un apkopes resursu pārvaldību.

Lai nodrošinātu rezerves daļu piegādi, katrā servisa zonā ir savs inventārs, kas ir proporcionāls vietējai iekārtu bāzei. Turklāt katram servisa tehniķim savā automašīnā ir visbiežāk nepieciešamo rezerves daļu izlase. Mūsu lielā centrālā noliktava ar vairāk nekā 15 000 rezerves daļu atrodas Finland. Ātra piegāde garantē pieejamību jebkurā Latvijas vietā.
Iekārtas ir iegādātas, lai tās izmantotu ražošanā, un to vislabāk var panākt uzturot tās labā stāvoklī.

Periodiska apkope un korektīvā apkope

Papildus profesionālo virtuves iekārtu remontam Metos Apkope nodrošina arī to, ka profesionālās virtuves iekārtas garantijas laikā sāk saņemt tehnisko apkopi. Periodiskā apkope nozīmē, ka iekārtas tiek aprūpētas kvalitatīvi. Tādējādi tiek nodrošināta iekārtu raita darbība ikdienas lietošanā. Periodiskā apkope pilnībā nenovērš nepieciešamību veikt korektīvo apkopi, taču tā to ievērojami samazina un uztur iekārtas labā stāvoklī. 

Periodiskā apkope nodrošina virtuves darbību. Tā nodrošina uzticamību un paredzamību jūsu virtuves uzturēšanas izmaksām un samazina negaidītus ražošanas pārtraukumus, kas rada neparedzētas izmaksas. Turklāt, veicot periodisku apkopi, ir iespējams sekot līdzi faktiskajām aprīkojuma uzturēšanas izmaksām un palīdz noteikt optimālo nomaiņas laiku, balstoties uz šīm izmaksām.

Tehniskā apkope ir paredzēta profilaktiski - jūsu virtuves iekārtu krājums tiek pārbaudīts noteiktā laikā, un mēs novērtējam iekārtu darbību un nomainām visas nolietotās detaļas. Turklāt mēs identificējam jūsu virtuves kritiskās iekārtas un vienojamies par iepriekš sagatavotu apkopes grafiku. Tehniskās apkopes intervālus nosaka atkarībā no aprīkojuma izmantošanas, un tie ir atšķirīgi arī dažādiem produktiem. 
 

Servisa ID ir atslēga uz informāciju par produktu

Aprīkojumam pievienotie servisa ID ļauj uzzināt produkta zīmolu, modeli un tipu, oriģinālo sērijas numuru, izgatavošanas laiku, uzstādīšanas laiku, garantijas ilgumu un tehniskās apkopes un remonta vēsturi, piemēram, periodiskās apkopes un izmaksas. Iekārtas reģistra informācija vienmēr ir novietota viegli redzamā iekārtas daļā, lai produkta informācijas meklēšana būtu pēc iespējas vienkāršāka. Tas palīdzēs jums saņemt precīzu un ātru apkalpošanu. Reģistrs tiek pastāvīgi uzturēts, kā arī atjaunināts, kad tiek veiktas jaunas piegādes. Informācija par produktu apkopes reģistrā saglabājas 10 gadus. 

Mūsu informācijas sistēmā tiek ievadīta tehniskā atskaite un katras mūsu veiktās tehniskās apkopes procedūras izmaksas. Konkrēto iekārtu tehniskās apkopes vēsturi un izmaksas var viegli iegūt, piemēram, kā pamatinformāciju ikgadējai pārraudzības sanāksmei.

Mūsu eksperti jūsu rīcībā

Heading Example

A paragraph is a self-contained unit of a discourse in writing dealing with a particular point or idea. Paragraphs are usually an expected part of formal writing, used to organize longer prose.

Tehniskās apkopes kvalitāte

Mums ir svarīgi, lai jūs saņemtu augstas kvalitātes apkopes servisu. Svarīgākais profesionālu virtuves iekārtu remonta kvalitātes faktors ir pakalpojuma sniegšanas ātrums, kā arī tehniskais atbalsts, apmācība un uzticami piegādātāji. Metos tehniskās apkopes mērķis ir veikt tehnisko apkopi vienas vizītes laikā. Lai sasniegtu šo mērķi mēs katru gadu apmācām servisa tehniķus mūsu mācību centrā Keravā. 
Plānota tehniskā apkope ir izdevīgāka nekā avārijas remonts.